Vielä viikko sitten mulla oli vain aavistus siitä, mitä Zhu Zhu Petsit ovat, kun sain tälläsen kakkutoiveen. Kysyin viisivuotiaaltani niistä ja tämä totesi, että kato äiti kuuklesta. Ne on niitä, mitä sä et oo suostunut mulle ostamaan.  Ai niiitä...

No tämmönen tuli. Alkuun ajattelin, että tämähän näyttää ihan possulta.. Toiveena oli siis juuri tuo Pinkie. Viikset tekivät aika paljon kuitenkin. Täytteenä oli appelsiini-valkosuklaatäyte, jonka olen löytänyt Pullahiireltä.

5 dl Flora Vispiä

1 prk  Appelsiinituorejuustoa

200 g valkosuklaata

Vatkaa kerma vaahdoksi. Sulata valkosuklaa mikrossa varovasti ja lisää notkistetun tuorejuuston joukkoon. Vatkaa tämä seos kerman kanssa yhteen.

Olen usein lisännyt tuohon appelsiinin "lihaa" tai säilykemandariinin lohkoja antamaan lisämakua, mutta nyt unohdin ne kaupan hyllylle. Mandariinien kanssa olen lisännyt muutaman liivatteen jämäköittämään täytettä.

Toivottavasti päivänsankari oli tyytyväinen kakkuunsa.

ONNEA MIMMI!